Kerst VoorMEkaartjes

24 november 2016, KERSTVOORMEKAARTJES

Het duurt wellicht nog eventjes, maar de donkere dagen voor Kerst zijn alweer in aantocht. Wat is er dan leuker dan kaartjes schrijven en ontvangen? Elk kaartje is een klein lichtpuntje in die donkere tijd. Vandaar dat we u ook dit jaar de gelegenheid geven om MEde-patiënten te verblijden of wel zelf verrast te worden met een leuk kerstkaartje.

U kunt meedoen aan deze actie door uw naam en adres door te geven en daarbij duidelijk te vermelden of u het leuk vindt om:
- kerstkaarten van MEde-patiënten te ontvangen, of
- kerstkaarten van MEde-patiënten te sturen, of
- zowel kerstkaarten te versturen als te ontvangen.
Daarbij is het belangrijk dat u vermeld hoeveel kaarten u maximaal wenst te versturen.

Ook wanneer u niet in staat bent om te versturen bent u van harte welkom om u op te geven als ontvanger. U kunt ook een andere patiënt opgeven als ontvanger.

Deze actie is eenmalig, uitsluitend voor de kerst.

U kunt zich opgeven tot en met woensdag 14 december, per email of telefonisch.
Tussen 15 en 17 december krijgt u als verstuurder één of meerdere adressen toegestuurd per email, uiteraard niet meer dan u het maximum dat u hebt aangegeven.
Mensen zonder email krijgen deze adresgegevens per post of telefonisch door.

Opgeven kan bij Yolanda Verburg, telefoonnummer 023-7519429 ( niet tussen 13.00 en 16.00 uur), email: verburgyolanda@gmail.com