End ME/CFS Worldwide Tour van OMF

Datum:
05/04/2018

Meer weten over wetenschappelijk onderzoek naar ME/cvs? Meer weten over inspanningsintolerantie en testen? Kennismaken met Linda Tannenbaum? Vragen stellen aan Ruud Vermeulen? Kom ook naar Utrecht op 3 juni!

Zondag 3 juni
tijd: 13:30 uur
plaats: NH Hotel,
Jaarbeursplein 24
3521 AR Utrecht

De Open Medicine Foundation (OMF) is de leidende organisatie in onderzoek, die werkt aan het oplossen van ME/cvs (myalgische encefalomyelitis/chronische vermoeidheidssyndroom) en daaraan gerelateerde chronische complexe ziekten, zoals fibromyalgie, chronische Lyme en vele andere. De End ME/CFS Worldwide Tour geeft hoop aan ouders, patiënten, verzorgers en vrienden.

Linda Tannenbaum, Directeur van de Open Medicine Foundation, en zelf ouder van een dochter met ME, komt naar Nederland en zal op zondag 3 juni a.s. in Utrecht spreken. Zij wil graag zo veel mogelijk patiënten en hun ouders en verzorgers uit Nederland en België  ontmoeten en neemt graag de tijd om vragen te beantwoorden. Zij heeft veel te vertellen over het versnellen van samenwerkend wetenschappelijk onderzoek naar ME/cvs dat door de Open Medicine Foundation wordt gedaan, en wil vooral hoop geven!

Daarnaast zal Ruud Vermeulen van het CVS/ME Medisch Centrum te gast zijn en iets vertellen over inspanningsintolerantie en testen.

De bijeenkomst is gratis, voor iedereen toegankelijk en wordt georganiseerd door de ME/cvs Vereniging.
Om u aan te melden kunt u mailen naar: contact@me-cvsvereniging.nl

Open Medicine Foundation: www.omf.ngo