Hoogvliegersdagen

Datum:
23/04/2018

Een rondvlucht, ook voor kinderen en jongeren met ME en CVS, eventueel in een ambulance vliegtuig, met de stichting Hoogvliegers?

Ondanks dat wij weten dat erg veel kinderen met ME en CVS hier niet aan mee zullen kunnen doen, vanwege o.a. reisafstand en prikkelgevoeligheid, delen wij dit initiatief toch voor de kinderen en jongeren die dit (nu) misschien wel kunnen:

“Graag stel ik mij even voor. Ik ben coördinator Kinderen bij stichting Hoogvliegers. Mijn naam is Patricia Blad.

Wij van Stichting Hoogvliegers laten zieke of gehandicapte kinderen (van 6 tot en met 17 jaar oud) een bijzonder en onvergetelijk avontuur beleven. Zelf een vliegtuig besturen! Een dag zonder zorgen, zonder ziekte of handicap, een dag waar ze boven zichzelf uitstijgen en meer dan bijzonder zijn, een dag die ze nooit meer vergeten. In de afgelopen 10 jaren vlogen er al meer dan 9.000 kinderen. In 2017 vlogen er ruim 520 kinderen.

Voor kinderen die niet zelfstandig kunnen zitten, aan het zuurstof zitten of een infuus hebben of om andere redenen hebben wij een ambulance vliegtuig met een brancard daarin. Zodat ook deze kinderen een onvergetelijke dag kunnen beleven.

Nu zijn wij nog opzoek naar kinderen voor de volgende Hoogvliegersdagen:

Hoogvliegersdag Teuge op zaterdag 2 juni
Hoogvliegersdag Leeuwarden op zaterdag 16 juni
Helicopterdag Wassenaar op zaterdag 23 juni
Hoogvliegersdag Midden Zeeland op zaterdag 30 juni
Helicopterdag Noordwijk op zaterdag 25 augustus
Hoogvliegersdag Drachten op zaterdag 8 september
Hoogvliegersdag Hilversum op zaterdag 15 september
Hoogvliegersdag Den Helder op zaterdag 6 oktober

Ook zijn wij altijd op zoek naar kinderen voor de individuele vluchten.

Op onze website www.stichtinghoogvliegers.nl treft u alle informatie aan over de Stichting en onze activiteiten. Op deze website kunnen de kinderen zich ook aanmelden.”

I: kinderen@stichtinghoogvliegers.nl
info@stichtinghoogvliegers.nl