Informatiebijeenkomst over advies Gezondheidsraad

Datum:
15/03/2018

Op zaterdag 24 maart 2018 is zoals u wellicht weet de jaarlijkse ALV van de ME/cvs Vereniging.

Na de pauze wordt in samenwerking met de steungroep ME en arbeidsongeschiktheid een informatiebijeenkomst gehouden over het langverwachte advies van de Gezondheidsraad dat op 19 maart wordt gepubliceerd.

Veel ME- en CVS-patiënten in Nederland hebben er vol spanning naar uitgekeken. Wat gaat het advies betekenen voor de patiënten?
Wij willen u graag informeren, horen welke vragen er leven en wat u van het advies vind.

Ynske Jansen van de Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid maakte deel uit van de commissie van de Gezondheidsraad die het advies heeft opgesteld. Zij zal op de bijeenkomst een presentatie houden. Daarna is er volop gelegenheid om over het advies vragen te stellen en van gedachten te wisselen met vertegenwoordigers van de ME/cvs Vereniging en de Steungroep ME en Arbeidsongeschiktheid.

Aanvang ALV: 13.00 (alleen voor leden van de ME/cvs Vereniging) en aansluitend de informatiebijeenkomst GR advies 15.00 – 16.30 (toegankelijk voor alle ME- en CVS-patiënten en belangstellenden, dus ook voor niet leden). Vanwege beperkte zaalruimte is aanmelding vooraf vereist. (Wie het eerst komt, het eerst maalt)

Voor leden van de ME/cvs Vereniging die de ALV bezoeken is er uiteraard al een plaats vrij voor de informatiebijeenkomst.

PLAATS: PGO Support, Daltonlaan 600 Utrecht: https://www.pgosupport.nl/routebeschrijving

AANMELDEN: voor vrijdag 23 maart, 12.00 uur via:
(Wie niet kan komen, kan via dit mailadres ook zijn vragen vooraf stellen)