VoorMEkaartjes

Heb jij ook zin in gezellige post? Gewoon een leuk kaartje met een paar vriendelijke woorden erop? Of ben je in staat en vind je het leuk om met enige regelmaat iemand op te vrolijken met een mooie kaart? Geef je dan nu op voor het Voor ME-kaartjes project! Inmiddels doen er al 31 mensen mee en wordt er veel plezier aan beleefd door de deelneemsters en -nemers.

Meedoen?

Stuur een mailtje naar voormekaartje@me-cvsvereniging.nl  en vertel iets over jezelf, je interesses en hobby's e.d. De coördinator Yolanda Verburg probeert jou te matchen aan iemand waarmee het waarschijnlijk wel zal klikken.

Regels

Het is dan de bedoeling dat je als verzender ongeveer om de week een kaart stuurt naar degene aan wie je bent gekoppeld. Het leukste is het natuurlijk als de stroom kaartjes naar beide kanten gaat, maar we beseffen heel goed dat dat niet voor iedereen is weggelegd. Daarom is het ook prima als je aangeeft dat je wel graag post ontvangt, maar niet in staat bent iets terug te sturen.
Juist deze groep mensen willen we in het bijzonder uitnodigen zich op te geven, want die hebben het het hardst nodig.

Je kunt je gegevens doorgeven aan : Yolanda Verburg, Potgieterstraat 17, 2032 VM Haarlem, 023 7519429 (niet tussen 13-16 uur a.u.b.) of via voormekaartje@me-cvsvereniging.nl  Tot gauw!

"En zo stak er weer zo'n mooie envelop uit de brievenbus en liep ik breed lachend de trap af."

"het is een hele goede invulling van mijn leven, zo fijn vind ik het!"

"zo met elkaar bezig zijn geeft veel voldoening"