Steun ons

Geweldig dat je wilt bijdragen! Je kunt ons al steunen met een eenmalige donatie van € 5,-.

De afgelopen jaren heeft wetenschappelijk onderzoek veel afwijkingen aangetoond bij ME/cvs. Wetenschappelijk onderzoek naar ME/cvs komt net op gang. Help je mee voor meer aandacht en erkenning, voorlichting en goed wetenschappelijk onderzoek? Steun ons dan met een donatie.

Grotere giften en nalatenschappen

Je kunt ook zelf een gift overmaken op NL85 INGB 0004 2869 57 t.n.v. ME/cvs Vereniging. Vul dan als omschrijving ‘gift’ in.

Wil je een grotere gift geven of nalaten? Of wil je dat je bijdrage wordt besteed aan een specifieke bestemming? Neem dan persoonlijk contact op met onze penningmeester via penningmeester@me-cvsvereniging.nl. We helpen je graag verder. We vinden het belangrijk dat je bijdrage aansluit bij je wensen.

ANBI

De ME/cvs Vereniging is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Daardoor is je donatie geheel of gedeeltelijk aftrekbaar van de belasting.