Folder over ME en hulp(middelen)

Als je ME hebt, is het soms nodig om hulp of hulpmiddelen aan te vragen, zodat je jezelf thuis beter kunt redden of omdat deze je in staat stellen je huis uit te kunnen gaan en deel te nemen aan de maatschappij.

Met de gebundelde kennis van een team van onze vrijwilligers hebben we een folder samengesteld. In deze folder vind je een samenvatting van welke hulp en welke hulpmiddelen je kunt aanvragen. En je vindt er ook tips hoe je die kunt aanvragen en wie jou daarbij kan helpen.

Onze leden kunnen deze folder nu digitaal terugvinden in de ledenomgeving onder “tips en tools”. Wel lid maar nog geen toegang tot de ledenomgeving? Mail dan naar: info@me-cvsvereniging.nl .

Anderen bekeken ook

Lotgenotencontact voor mantelzorgers

Als je partner, vader, moeder, kind, broer of zus ziek wordt, en je ineens mantelzorger wordt, verandert er veel. Voor de patiënt was het natuurlijk geen eigen keuze om ziek te worden, maar ook jij als mantelzorger hebt er vaak niet voor gekozen om mantelzorg te moeten geven. Toch zet dit ook jouw leven meestal

Sluiting eerste ronde onderzoeksprogramma ME/CVS

Op 21 april 2022 om 14:00 uur sloot de eerste subsidieoproep van het onderzoeksprogramma ME/CVS. Hoeveel aanvragen zijn er ingediend en wanneer wordt bekend welke onderzoeken er starten? In deze update lees je meer over de status van het onderzoeksprogramma.

18 juni 2022 Algemene Ledenvergadering

De ME/cvs Vereniging houdt op zaterdag 18 juni 2022 haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Tijdens deze vergadering zijn alle leden van harte welkom.