Nu in de webshop: Geef een sieraad met betekenis kado

Geef een sieraad met betekenis kado! #Moederdag #12 mei
In onze nieuwe webshop vind je een o.a. een halsketting, een armband en een sleutelhanger.

Halsketting is helemaal nieuw in de webshop. De hanger (3,5 x 3 cm ongeveer) is een hartvorm met blauwe gedroogde vergeet-ME-nietjes aan een blauw koord (50 cm)
12,50 incl. verzenden

Blauw ME-Awareness armbandje
heeft 4 zilverkleurige hematietkralen en een blauwe bedel met het ME Awareness lintje. Tot 12 mei 2022 zit er ter gelegenheid van Moederdag en Wereld ME-dag ook nog een gratis extra bedeltje aan in de vorm van een hartje
7,50 incl. verzenden

De sleutelhanger heeft een bedeltje met “hope” (hoop) een engeltje (geloof) en een hartje (liefde)
8,50 incl. verzenden

De sieraden zijn speciaal voor ons handgemaakt en worden verstuurd in een mooi organza zakje. Prijzen zijn inclusief verzenden binnen Nederland.

Leuk om jezelf kado te doen of voor iemand die je lief is.
Neem gauw een kijkje in de webshop!

Anderen bekeken ook

2021: terugblik op een jaar ME/cvs-onderzoek

Het is eind december, dus tijd om de meest interessante wetenschappelijke onderzoeksresultaten van het jaar over myalgische encefalomyelitis/chronisch vermoeidheidssyndroom (ME/cvs) de revue te laten passeren.

De nieuwste Lees ME is uit!

Lees ME 43 van juli 2022 is verschenen!  Het universum van slag Tja, ik weet niet hoe ik het anders moet duiden, want overal is het crisis. Tijdelijk ook bij de redactie, zoals je misschien middels onze noodoproepen hebt kunnen lezen. Maar als het water aan de lippen staat, is de redding vaak nabij. Zo mogen wij Mischa

“Wees gewoon positief!” Giftige positiviteit bij ME/cvs

Met betrekking tot chronische ziekte kunnen onze familie en vrienden een uitweg zoeken in simpele oplossingen: “Probeer gewoon positief te blijven” zullen ze misschien zeggen, “Bekijk het van de zonnige kant” of “Focus op wat je wel nog kan doen.” Het is geen slecht advies, maar het komt vaak over als ongepast en pijnlijk op iemand met