Geef een sieraad met betekenis kado

Geef een sieraad met betekenis kado! #Moederdag #12 mei
In onze nieuwe webshop vind je een o.a. een halsketting, een armband en een sleutelhanger.

Halsketting is helemaal nieuw in de webshop. De hanger (3,5 x 3 cm ongeveer) is een hartvorm met blauwe gedroogde vergeet-ME-nietjes aan een blauw koord (50 cm)
12,50 incl. verzenden

Blauw ME-Awareness armbandje
heeft 4 zilverkleurige hematietkralen en een blauwe bedel met het ME Awareness lintje. Tot 12 mei 2022 zit er ter gelegenheid van Moederdag en Wereld ME-dag ook nog een gratis extra bedeltje aan in de vorm van een hartje
7,50 incl. verzenden

De sleutelhanger heeft een bedeltje met “hope” (hoop) een engeltje (geloof) en een hartje (liefde)
8,50 incl. verzenden

De sieraden zijn speciaal voor ons handgemaakt en worden verstuurd in een mooi organza zakje. Prijzen zijn inclusief verzenden binnen Nederland.

Leuk om jezelf kado te doen of voor iemand die je lief is.
Neem gauw een kijkje in de webshop!

Anderen bekeken ook

Onzichtbare helden

10 november is het de Dag van de Mantelzorg. Overal in het land vind je onzichtbare helden, jong en oud, bijna 5 miljoen in Nederland. Wat mantelzorgers doen is niet vanzelfsprekend, het is bijzonder en verdient waardering.

Start onderzoeksagenda ME/cvs

Op 9 januari jongstleden werd de stuurgroep onderzoeksagenda ME/CVS geïnstalleerd door de Dr. V. Timmerhuis, directeur van ZonMW. Aanleiding is het advies van de Gezondheidsraad van maart 2018 over ME/CVS. Op basis daarvan heeft de minister voor Medische Zorg en Sport aan Zon MW opdracht gegeven een biomedische onderzoeksagenda voor ME/CVS te ontwikkelen om vervolgens

Ruud Vermeulen over de Europese consensus richtlijn

In 2021 is een ‘Expert consensus’, een Europese basisrichtlijn voor de diagnose, zorg en dienstverlening bij ME/CVS gepubliceerd. Dit document is gemaakt door de artsen en wetenschappers uit 22 Europese landen. Zij werkten tussen 2016 en 2020 samen in EUROMENE.