Geef een sieraad met betekenis kado!

In onze nieuwe webshop vind je een o.a. een halsketting, een armband en een sleutelhanger.

Er zijn vijf verschillende sieraden met betekenis beschikbaar in onze webshop:

Halsketting

De hanger (3,5 x 3 cm ongeveer) is een hartvorm met blauwe gedroogde vergeet-ME-nietjes aan een blauw koord (50 cm). Elke hanger is uniek.
12,50 incl. verzenden

Blauw ME-Awareness armbandje

heeft 4 zilverkleurige hematietkralen en een blauwe bedel met het ME Awareness lintje.
7,50 incl. verzenden.

Sleutelhanger

De sleutelhanger heeft een bedeltje met “hope” (hoop) een engeltje (geloof) en een hartje (liefde), en een lepeltje!
8,50 incl. verzenden.

Tashanger/telefoonhanger

Deze heeft ongeveer dezelfde hanger (3,5 x 3 cm ongeveer) als de ketting, een hartvorm met blauwe gedroogde vergeet-ME-nietjes. 12,50 euro incl. verzenden.

Oorbellen

Zilverkleurige oorbellen meteen vergeet-ME-nietje, zilverkleurige bolletjes en zilverpapier. 10 euro incl. verzenden.

De sieraden zijn speciaal voor ons handgemaakt en worden verstuurd in een mooi organza zakje. Prijzen zijn inclusief verzenden binnen Nederland.

Leuk om jezelf kado te doen of voor iemand die je lief is.
Neem gauw een kijkje in de webshop!

2023: terugblik op een jaar ME/cvs-onderzoek

2023 zal worden herinnerd als het jaar waarin artificiële intelligentie haar grote doorbraak maakte, maar wat bracht het voor het onderzoek naar ME/cvs? Nu het jaar zijn laatste hoofdstuk nadert, is het tijd om de meest interessante ME/cvs-onderzoeken van 2023 te beoordelen. WASF3 en de spierbiopten van het NIH We beginnen met de intrigerende bevindingen gepubliceerd door

CM.com Circuit Zandvoort kleurt blauw voor de ziekte ME

‘Nothing happens until something moves’ Albert Einstein Het is op 12 mei International ME Awareness Day, wereldwijd zullen veel markante plekken blauw worden uitgelicht. Het Formule 1 circuit van Zandvoort kleurde alvast blauw, om steun te laten blijken voor mensen die lijden aan de ziekte Myalgische Encephalomyelitis. ME is een ernstige chronische multi-systeemziekte, die het hele lichaam

2022: terugblik op een jaar ME/cvs-onderzoek

Nu 2022 ten einde loopt, is het tijd voor onze jaarlijkse traditie waarbij we terugblikken op de meest interessante wetenschappelijke studies over myalgische encefalomyelitis/chronisch vermoeidheidssyndroom (ME/cvs) van het afgelopen jaar.