Kerst VoorMEkaartjes 2022

Het duurt nog eventjes, maar de donkere dagen voor kerst zijn alweer in aantocht. En wat is er dan leuker dan kaartjes schrijven en ontvangen? Elk kaartje is een klein lichtpuntje in die donkere tijd.

Daarom willen we je ook dit jaar de gelegenheid geven om MEde-patiënten te verblijden of zelf verrast te worden met een leuk kerstkaartje.

Je kunt meedoen aan deze actie door je naam en adres door te geven en daarbij duidelijk te vermelden of je het leuk vindt om:

• kerstkaarten van MEde-patiënten te sturen
  • kerstkaarten aan MEde-patiënten te ontvangen
  • of zowel kerstkaarten te versturen als te ontvangen.

Daarbij is het belangrijk dat je vermeldt hoeveel kaarten je maximaal wenst te versturen.

Ook wanneer je niet in staat bent om te versturen ben je van harte welkom om je op te geven als ontvanger.

Meedoen?

Je kunt je opgeven tot 1 december. Begin december krijg je als verstuurder één of meerdere adressen toegestuurd per email, uiteraard niet meer dan het maximum dat je hebt aangegeven.

Deze actie is uitsluitend voor de kerst.
Opgeven kan bij Yvonne van der Ploeg via info@me-cvsvereniging.nl

Vermeld in de onderwerpsregel ‘Kerst VoorMEkaartjes’

Nadat je je hebt opgegeven ontvang je van ons een bevestiging van je deelname.

Privacy:

Door mee te doen aan deze Kerst VoorMEkaartjes actie geef je de ME/cvs Vereniging toestemming je adres te delen met deelnemers die kaarten versturen. In verband met de privacywetgeving is het niet mogelijk anderen dan jezelf op te geven, of zij moeten akkoord geven met het delen van hun adresgegevens aan derden.

Anderen bekeken ook

2021: terugblik op een jaar ME/cvs-onderzoek

Het is eind december, dus tijd om de meest interessante wetenschappelijke onderzoeksresultaten van het jaar over myalgische encefalomyelitis/chronisch vermoeidheidssyndroom (ME/cvs) de revue te laten passeren.

Vergelijken POTS bij Long Covid en ME zonder en door EBV

Orthostatische Intolerantie bij Long Covid en bij ME/cvs na EBV infectie en zonder acute trigger

NICE Richtlijn 2021: historische verandering voor ME/cvs

‘De NICE-commissie concludeerde dat het bewijs voor GET en CGT van “lage tot zeer lage kwaliteit” was. De richtlijn zegt dat GET niet langer moet worden aanbevolen, terwijl CGT alleen moet worden aangeboden om patiënten te helpen omgaan met hun chronische ziekte. Het mag niet worden aangeboden als een remedie voor ME/cvs’.