Oproep lotgenotencontact

Lotgenotencontact kan heel veel betekenen. Een luisterend oor, verbondenheid, erkenning en herkenning, het uitwisselen van ervaringen en tips. Juist lotgenoten begrijpen waar je doorheen gaat en kennen de ziekte. Je kan met lotgenoten in contact worden door een oproep te plaatsen of te reageren op een oproep.

Oproep plaatsen

Op onze website kan je een oproep plaatsen om een lotgenoot te vinden waarmee je kan schrijven, chatten, mailen of live afspreken. In de oproep vertel je:

• wat over jezelf, je leeftijd en je interesses of hobby’s voor zover dit binnen jouw mogelijkheden past.
  • wie je zoekt (man/vrouw, leeftijdscategorie, interesses, enz)
  • hoe je contact wil. Denk hierbij bv. aan mailen, appen, schrijven, bellen of live contact.

Mail je oproep (max. 200 woorden) naar info@me-cvsvereniging.nl. Wij plaatsen je oproep onder alleen je voornaam op deze pagina en delen het op onze sociale media.

De reacties worden aan je doorgestuurd. Na een maand wordt je oproep van onze website verwijderd. Hopelijk heb je dan al enkele fijne contacten.

Geen reacties ontvangen? Probeer het dan opnieuw met misschien een andere tekst.

Reageren op een oproep

Mail naar info@me-cvsvereniging.nl en geef duidelijk aan op welke oproep je reageert. Wij sturen je mail dan door naar de betreffende persoon. Deze kan dan rechtstreeks contact met je opnemen.

Door een oproep te plaatsen geef je ons toestemming om binnengekomen reacties per mail aan je door te sturen. Door te reageren op een oproep geef je ons toestemming om je contactgegevens door te geven aan de persoon waar je op reageert. De ME/cvs Vereniging brengt vraag en aanbod alleen bij elkaar en is niet verantwoordelijk voor het wel of niet contact opnemen of het verdere verloop van de contacten.