Oproepjes lotgenotencontact

Lotgenotencontact kan heel veel betekenen. Een luisterend oor, verbondenheid, erkenning en herkenning, het uitwisselen van ervaringen en tips. Juist lotgenoten begrijpen waar je doorheen gaat en kennen de ziekte. Je kan met lotgenoten in contact worden door een oproep te plaatsen of te reageren op een oproep.

Afbeelding van twee ineengeslagen handen met felgekleurde armbandjes om

Oproep plaatsen

Op onze website kan je een oproep plaatsen om een lotgenoot te vinden waarmee je kan schrijven, chatten, mailen of live afspreken. In de oproep vertel je:

• wat over jezelf, je leeftijd en je interesses of hobbyโ€™s voor zover dit binnen jouw mogelijkheden past.
  • wie je zoekt (man/vrouw, leeftijdscategorie, interesses, enz)
  • hoe je contact wil. Denk hierbij bv. aan mailen, appen, schrijven, bellen of live contact.

Mail je oproep (max. 200 woorden) naar info@me-cvsvereniging.nl. Wij plaatsen je oproep onder alleen je voornaam op deze pagina en delen het op onze sociale media.

De reacties worden aan je doorgestuurd. Na 2 maanden wordt je oproep van onze website verwijderd. Hopelijk heb je dan al enkele fijne contacten.

Geen reacties ontvangen? Probeer het dan opnieuw met misschien een andere tekst.

Reageren op een oproep

Mail naar info@me-cvsvereniging.nl en geef duidelijk aan op welke oproep je reageert. Wij sturen je mail dan door naar de betreffende persoon. Deze kan dan rechtstreeks contact met je opnemen.

Door een oproep te plaatsen geef je ons toestemming om binnengekomen reacties per mail aan je door te sturen. Door te reageren op een oproep geef je ons toestemming om je contactgegevens door te geven aan de persoon waar je op reageert. De ME/cvs Vereniging brengt vraag en aanbod alleen bij elkaar en is niet verantwoordelijk voor het wel of niet contact opnemen of het verdere verloop van de contacten.

Oproepjes

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™31-01-2024 Coby

Ik ben Coby, een alleenstaande vrouw van 62 jaar.

Ik wil me graag opgeven voor lotgenoten contact, omdat ik me best eenzaam en vaak onbegrepen voel.

Ik heb matig ME, vooral huis-gebonden, maar soms een uurtje bij iemand op bezoek is op een goede dag mogelijk, รกls diegene dichtbij woont (op de noord Veluwe).

Ik hou van tuinieren en wandelen, lezen, puzzelen, fietsen, uit eten. Uiteraard beperkt mogelijk.

Zit je in “hetzelfde schuitje” als ik, dan hoor ik graag van je.

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™20-01-2024 Jara

Hi! Ik ben Jara, bijna 25, sinds m’n 12e ziek en op m’n 14e gediagnostiseerd met cvs.

Mijn ernst van ziek zijn vind ik vaak verwarrend, ik ben niet bedlegerig, maar wordt wel erg beperkt in vergelijking met mijn wensen, leeftijdsgenoten en omgeving. Deze ziekte accepteren, normale relaties onderhouden, een ‘normaal’ leven leiden, kijken naar de toekomst (Blijf ik studeren? Wat voor baan ga ik aankunnen? Hoe onderhoud ik mijn relaties?), allemaal dingen die ik lastig vind.

Als ik erop terugkijk, ging ik als tiener echt mega goed om met mijn aandoening. Ookal was het toen soms ook lastig, het voelt alsof ik nu, jaren later, een quaterlifecrisis XXL doorga om op dit punt in mijn leven cvs (opnieuw) te accepteren en plannen te maken voor mijn toekomst, en daar heb ik het op dit moment moeilijk mee.

Ik zou heel graag in contact komen met iemand die mijn “jongeren” problematiek herkent en daarover wilt sparren, of iemand die dat al overwonnen heeft en mij goede survivaltips voor de toekomst kan geven! ๐Ÿ™‚

Ik houd van de natuur, bergen, skiรซn, volleyballen, een goed boek en honden, maar ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe binnenshuis hobby!