Start zelf een actie!

Ben jij iemand die het leuk vindt om zelf een actie op te zetten? Heb je een goed idee om meer bekendheid te geven aan ME/cvs en geld voor de Vereniging op te halen? Dat is fantastisch!

Hulp van ons bij jouw actie

Wij kunnen jou helpen een groter bereik voor je actie te creƫren. Ook maken we het mogelijk om digitaal te sponsoren. We hebben hiervoor een fondsenwervingspagina op DoSupport. Hier kun je jouw actie aanmelden en koppelen aan de ME/cvs Vereniging.

De actie komt dan bij de projecten op DoSupport te staan. Vanaf daar kan je actie eenvoudig gedeeld worden op Social Media. Ook kan er via DoSupport gesponsord en gesteund worden.

Hoe krijg je jouw actie op DoSupport?

Je kunt op de website van DoSupport eenvoudig je eigen actie aanmelden:

• Maak hiervoor een account aan bij DoSupport
  • Start hier een actie en kies als organisatie de ME/cvs Vereniging

Meer uitleg over DoSupport vind je hier of hier. Ook kun je voor meer informatie altijd mailen naar contact@me-cvsvereniging.nl. Een voorbeeld van een actie die via DoSupport voor de Vereniging is gehouden vind je hier.