Stichting Hoogvliegers zoekt piloten

Voor een dag piloot zijn en (als het kan) zelf een vliegtuig besturen? Dat kan voor kinderen en jongeren met ME en CVS!

Stichting Hoogvliegers laat chronisch of ernstig zieke kinderen en kinderen met een lichamelijke of verstandelijk beperking (van 6 t/m 17 jaar) een bijzonder en onvergetelijk avontuur beleven. Zelf een vliegtuig besturen! Een dag zonder zorgen, zonder ziekte of handicap, een dag waar ze boven zichzelf uitstijgen en meer dan bijzonder zijn, een dag die ze nooit meer vergeten. In de afgelopen 13 jaar vlogen er al meer dan 10.000 kinderen.

Voor kinderen die niet zelfstandig kunnen zitten, extra apparatuur mee moeten, of andere redenen hebben, is Stichting Hoogvliegers in het bezit van een ambulance vliegtuig met een brancard. Zo kunnen ook deze kinderen een vlucht maken en onvergetelijke dag beleven.

Heb je nog niet eerder met of door Stichting Hoogvliegers gevlogen en wil je dit graag een keer meemaken, geef je dan snel op, want vol=vol. Op onderstaande data is er nog plek:

• Hoogvliegersdag Eindhoven op zaterdag 26 maart
  • Hoogvliegersdag Teuge op zaterdag 14 mei
  • Helikopterdag Wekerom op zaterdag 21 mei
  • Hoogvliegersdag Beek/Maastricht op zaterdag 4 juni
  • Hoogvliegersdag Leeuwarden op zaterdag 18 juni
  • Hoogvliegersdag Groningen op zaterdag 25 juni
  • Hoogvliegersdag Midden-Zeeland op zaterdag 9 juli
  • Hoogvliegersdag Drachten op zaterdag 3 september Hoogvliegersdag Lelystad op zaterdag 10 september
  • Mini Hoogvliegersdag Twente op zaterdag 24 september

Mocht een Hoogvliegersdag te veel energie kosten, of zijn deze dagen te ver reizen, kan je er ook voor kiezen een individuele vlucht te maken. Geen extra activiteiten, maar rustig 1 op 1 met de piloot. Op een vliegveld en datum die voor jullie schikt.

Op de website www.stichtinghoogvliegers.nl vindt je alle informatie over de Stichting en de activiteiten. Onder het kopje ‘Hoogvlieger worden’ kun je je opgeven.

Heb je nog vragen of wil je meer informatie kan je contact opnemen: kinderen@stichtinghoogvliegers.nl of bellen naar 06-15123428.